tirsdag, juni 13, 2006

Bartestorm?



I går hadde jeg en interessant "samtale" på MSN der temaet var bart. Og på oppfordring fra Mr Monsen tar jeg derfor opp temaet her på bloggen min, slik at også du kan ta del i dette... Har du kanskje, som meg, lagt merke til at flere og flere gutter (ikke så mange jenter, naturlig nok, men vi har jo noen av dem også....) anlegger bart for tiden? Hva er grunnen mon tro? Kanskje mange gutter benytter sjansen til å bli enda mer lik sin far på 80-tallet? Ikke vet jeg... (Legg gjerne igjne en kommentar og si hva DU mener.) Noen, den størst avbildede inkludert, kler dette, (frekkkt) mens jeg for min del mener at andre (som de på de små bildene) burde ta seg rå og tid til et nærmere bekjentskap med barberhøvelen/maskinen. Ja, ja, ja, gull det, men jeg er mer interessert i å høre hva du mener! Blir liksom ikke like moro å sitte her og diskutere dette med meg selv. Jeg skal heller love å kommentere svaret ditt... hihi

3 Comments:

Anonymous Anonym said...

bart er fantastisk! men samtidig alt er relativt. mannen med caps der kledde barten utmerket. :)

12:29 a.m.  
Anonymous Anonym said...

tja, bart kan være kult, men det spørs liksom litt. om den har som formål å sile suppa er det liksom ikke like sexy. Jeg tror faktisk jeg går for ikke-bart jeg altså. eller en liten en er forresten litt sexy. altså ikke en svær tykk en, men en litt mindre synlig. hehe

6:18 p.m.  
Blogger Anette said...

Hei-hei Trine! Det var hyggelig at du var innom denne sida og tok en titt og fikk sagt meningen din;) Vi sees i Oslo til høsten!

9:24 p.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home