onsdag, november 29, 2006

Livstegn

En stund siden nå... Går greit her! Har vært mye "ME-syk" de siste ukene, så nå har jeg tatt en avgjørelse om å kun følge undervisningen i klassisk ballett i tiden som gjenstår frem til jul. Har eksamen i det faget neste uke, så for å klare å gjennomføre den så er nok det det lureste. Er typisk meg å ikke klare og stoppe i tide da... Når skal Frk Bjerknes Moland lære??? Utenom skole er det mye slækking på sofaen og litt undervisning. Det er disse hæærlige barna jeg har gleden av å undervise. Inrøm at de er litt søte da ;)

2 Comments:

Blogger Kikkis planet said...

Hei Anette!

Så søte elever du har - var det de som snakket om det hullet du hadde i sokken for lenge siden? Må fortsatt le når jeg tenker på det.. Kan også tenke meg at du er helten deres, som den flotte ballerina du er!

Håper formen din blir bedre fremover, og masse lykke til frem TIL eksamen, og PÅ eksamen!

9:07 a.m.  
Blogger Anette said...

Hei Kristin!
Koselig at du titter innom bloggen;) Ja, det er de som kommenterte hullet i sokken, hehe, ja, det ER en fantastisk morsom historie!! Eksamen har blitt utsatt til fredag, så har 3 klassen igjen til forberedelser og så gjelder det;) Vi sees snart!

6:35 p.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home